عـــشـــق فـــــقـــــط گــــتــــونــــد
عـــشـــق فـــــقـــــط گــــتــــونــــد
چــی بــگــم از کــجــا بــگــم... 
قالب وبلاگ
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند

 

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان عشق فقط گتوند و آدرس mahmood1000.lxb.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





 

این یک نقد فیلم نیست،

 

ولی وقتی بیست انگشت را دیدم خیلی درگیرش شدم. درگیر این که فیلم این همه موضوع مهم را به نظرم حرام کرده بود.

دلم خواست  ادمهای دنیا فکر نکنند من سطحی و/یا ذلیلم، دلم خواست به مریم و طاهره و بدری خانوم و مامان جون و فری و ثمینه و حاج خانوم همسایه و مهرو آلا و ...یکی یک دوربین بدهم و آنها درباره ی مسائل زنان یا اصلا زندگی های خودشان فیلم بسازند و بعد من نشان همه ی دنیا بدهم و بگویم زن ایرانی این است، البته غصه هم دارد اما غصه هایش این شکلی است، علاوه بر غصه، شادی هم دارد، عرضه هم دارد، زن ایرانی، هر چه باشد، آدم حسابی است.حداقل اگر آن است، اینها هم هست.

بعد اینها را نوشتم: بیست انگشت 

بعد گفتم خوبست به همین  مهرخانه - که سایت آدم واری است و من به خاطر عمق و وسعت نگاهش دوستش دارم- بگویم فراخوان دهد  زنها از خودشان فیلم بسازند و فیلم های زنها را پخش کنند؛

بعدتر دیدم بی بی سی فراخوان زده زنها خودشان را روایت کنند، بعد هی به صداوسیما فحش دادم و خودم و البته بی بی سی.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ یک شنبه 29 دی 1392 ] [ 21:9 ] [ مــحــمــود ]
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید. خدایا آسمانت چه مزه ایست ........... من که فقط زمینت را خورده ام؟!!!!!!!!!! سلام به وبه خودتون خوش اومدین؟! -------- *♥*♥*♥* -------- -------- *♥*♥*♥* -------- -------- *♥*♥*♥* -------- -------- *♥*♥*♥* -------- -----*♥*♥*♥*♥*♥*----- -------- *♥*♥*♥* -------- ----------- *♥* ---------- ('..) .\█/. _| |_ ________♥╗╔╗═ ♫╔ ╗╔╦╦╦═♫║║╝╔ ╗╚ ╣╔║║║║╣╚♫╗╚╝╔ ╝═╩♫╩═╩═╚╝♫═╚ しѺ√乇 しѺ√乇 しѺ√乇 しѺ√乇 تقدیم به دوستان عزیز ஜ۩۞۩ஜ YOU ஜ۩۞۩ஜ *´*•.¸¸.•**´*•.¸¸.•**´*•.¸¸.•* *•.¸¸.•*´¨`*•.¸¸.•*´¨`*•.¸¸.• しѺ√乇▒▓▒▒▓░しѺ√乇 *•.¸¸.•*´¨`*•.¸¸.•*´¨`*•.¸¸.• *•.¸¸.•*´¨`*•.¸¸.•*´¨`*•.¸¸.• しѺ√乇▒▓▒▒▓░しѺ√乇 *•.¸¸.•*´¨`*•.¸¸.•*´¨`*•.¸¸.• *•.¸¸.•*´¨`*•.¸¸.•*´¨`*•.¸¸.• しѺ√乇▒▓▒▒▓░しѺ√乇 *•.¸¸.•*´¨`*•.¸¸.•*´¨`*•.¸¸. *´*•.¸¸.•**´*•.¸¸.•**´*•.¸¸.•* _ ________♥╗╔╗═ ♫╔ ╗╔╦╦╦═♫║║╝╔ ╗╚ ╣╔║║║║╣╚♫╗╚╝╔ ╝═╩♫╩═╩═╚╝♫═╚ ╬♥═╬ ╬♥═╬ ╬♥═╬ ╬♥═╬ ╬♥═╬ ╬♥═╬ ….♥ …..♥ …♥ ..♥ ..♥ ….♥ …….♥ ………♥ ………..♥ …………..♥ …………….♥ ………………♥ ………………..♥ ………………….♥ ……………………♥ ………………………♥ ………………………..♥ ………………………….♥ ……………………………♥ ……………………………..♥ ……………………………….♥ …………………………………♥ …………………………………♥ ……………………………….♥ ……………………………..♥ ……………………………♥ …………………………♥ ……………………….♥ …………………….♥ ………………….♥ ………………♥ ………….♥ ………♥ ……♥ …..♥ ……♥………………….♥…♥ ……….♥………….♥…………♥ …………..♥…..♥………………♥ ……………….♥………………..♥ …………….♥……♥…………..♥ …………..♥………….♥….♥ ………….♥ ………..♥ ……….♥ ………♥ ………♥ ……….♥ …………..♥ ……………….♥ ……………………..♥ ………………………….♥ ……………………………♥ ……………………………♥ …………………………♥ …………………….♥ ………………♥ ………….♥ …….♥ …♥ .♥………………………..♥….♥ ♥……………………..♥………..♥ .♥………………….♥…………….♥ ..♥……………….♥………………♥ …♥………………………………♥ …..♥…………………………..♥ ……..♥…………………….♥ ………..♥……………….♥ …………..♥…………..♥ ………………♥…….♥ …………………♥..♥ *´*•.¸¸.•**´*•.¸¸.•**´*•.¸¸.•* *´*•.¸¸.•**´*•.¸¸.•**´*•.¸¸.•* نظر یادت نره!!!!!!
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 243
بازدید دیروز : 262
بازدید هفته : 505
بازدید ماه : 1087
بازدید کل : 216062
تعداد مطالب : 353
تعداد نظرات : 111
تعداد آنلاین : 1




بازی آنلاین